SPRÁVA DOKUMENTŮ U PŮVODCŮ V ČR PO NOVELÁCH ZÁKONA O ARCHIVNICTVÍ A SPISOVÉ SLUŽBĚ A PŘEDPISŮ SOUVISEJÍCÍCH (přes elektronizaci až po nařízení GDPR, eIDAS či DEPO).

event_img
Začátek:28.8.2024
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:2407209
Místo konání:On-line
Cena:2490 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:2490 Kč

Místo konání

Online školení,  živý přenos.
účastníci den před seminářem (nejpozději do večera) obdrží materiál ke kurzu.

JAK BUDE ŠKOLENÍ PROBÍHAT:
- Online školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením (nejpozději do večera) vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.

 

KONTAKTY:

  • kontakt pro ověření přijetí přihlášky na kurz
  • další dotazy ohledně terminu kurzu a fakturace

Zákaznická linka: 
pondělí - pátek:  10:00 - 13:00




 

O lektorovi

PaedDr. Bohumír Brom - archivář s více než 30 letou praxí. Ve své praxi se věnoval zejména předarchivní péči u institucí státní správy v celé ČR, dohled na spisovou službu u zmíněných organizací a správě archiválií. Působí také jako externí pedagog na Vysoké škole finanční a správní v Praze, kde se specializuje na spisovou a archivní službu v ČR.



 

Co se naučíte

Seznámíte se s aktuální legislativní úpravou správy dokumentů v ČR po posledních novelách zákona o archivnictví a spisové služně a předpisů souvisejících. 

  • Získáte informace a praktické dovednosti v rámci problematiky manipulace s dokumenty v listinné i v digitální podobě.
  • Zvláštní pozornost bude současně věnována ukládání dokumentů a uplatňování skartačního režimu při jejich správě.

Do hry navíc vstoupily otázky duálního nakládání s dokumenty v listinné i elektronické podobě, rozvoje e-Governmentu v ČR, vyrovnávání se s důsledky GDPR a nově také DEPO.

Získáte praktické návody pro následnou aplikaci nových poznatků.


 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Bohužel ve většině organizací ruch denní agendy odsouvá starost o spisovou službu málem na poslední místo zájmu. Přitom v této oblasti došlo k několika novelám zákona o archivnictví, vyhlášky o spisové službě a dalších souvisejících předpisů.

Do hry navíc vstoupily otázky duálního nakládání s dokumenty v listinné i elektronické podobě, rozvoje e-Governmentu v ČR, vyrovnávání se s důsledky GDPR a nově také DEPO.

Nabídneme vám aktuální přehled povinností a práv v souvislosti se správou dokumentů. Získáte praktické dovednosti pro efektivní a správnou manipulaci s dokumenty v listinné i v elektronické podobě, a to od jejich příjmu, vlastního vyhotovení až po jejich ukládání, využívání a výběr archiválií.

Získáte praktické návody pro následnou aplikaci nových poznatků.




 

Časový harmonogram

On-line školení, živý přenos.

08:45 – 09:00  Připojení účastníků.
09:00 – 14:00  Odborný program.




 

Osnova

  • Spisová a archivní služba v ČR po novelách archivního zákona a předpisů souvisejících.
  • Spisový řád a plán.
  • Spisová služba – manipulace s dokumenty – příjem dokumentů, jejich označování, evidence, vyřizování, odesílání a ukládání v instituci.
  • Dokumenty v listinné a v elektronické podobě, včetně využívání datových schránek a konverze dokumentů.
  • Další příslušné předpisy související v oblasti správy dokumentů, včetně aplikace evropské legislativy (eIDAS, GDPR, DEPO)
  • Přechod všech tzv. veřejnoprávních původců na povinné vedení spisové služby v atestovaných elektronických systémech spisových služeb.
  • Výběr archiválií ve spolupráci s příslušným státním archivem, ochrana a správa dokumentů.




 

Pro koho je kurz vhodný

Pro úředníky územních samosprávních celků, pracovníky odpovědné za správu dokumentů, další odpovědné osoby, účetní, likvidátory, auditory, daňové správce, poradce, podnikatele v oblasti správy dokumentů.



DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Pokud narazíte na problém s potvrzením přihlášky, zašlete ji prosím na náš e-mail [email protected]. Rádi vám pomůžeme a zajistíme, že Vaše přihláška bude úspěšně zpracována.

 

POZOR CENA PRO VEŘEJNOU SPRÁVU A NEZISKOVÉ ORGANIZACE JE 2 190,- KČ.

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na [email protected] a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2701704253/2010 vedený u Fio Banky, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil