Home office po novele zákoníku práce

event_img
Začátek:31.7.2024
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:2404207
Místo konání:On-line
Lektor:Mgr. Klára Valentová
Cena:2690 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:2290 Kč

Místo konání

Online seminář,  živý přenos.
účastníci den před seminářem obdrží materiál ke kurzu.

JAK BUDE ŠKOLENÍ PROBÍHAT:
- On-line školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením Vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.

 KONTAKTY:

  • kontakt pro ověření přijetí přihlášky na kurz
  • další dotazy ohledně terminu kurzu a fakturace

Zákaznická linka:
pondělí - pátek:  10:00 - 13:00

  • e-mail: kurzy@ervc.cz
  • telefon725 162 297

 

 

 

O lektorovi

Je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze (2001). Od roku 2005 je advokátkou zapsanou v seznamu České advokátní komory. Již během studia a po jeho ukončení pracovala pro poradenskou společnost PricewaterhouseCoopers a v roce 2001 začala působit v advokátní kanceláři Ambruz & Dark, která se později sloučila s advokátní kanceláří Deloitte Legal. Od roku 2012 spolupracuje s advokátní kanceláří Vilímková, Dudák & Partners, ve které je zodpovědná za oblast pracovního práva a ochrany osobních údajů. Oboru pracovního práva a ochrany osobních údajů se každodenně věnuje již 20 let a poskytuje služby ve všech oblastech této právní disciplíny. Vedle klientské práce také pravidelně publikuje a přednáší na odborných seminářích a konferencích. Je jedním ze zakládajících členů české asociace advokátů specializujících se na pracovní právo - Czech Employment Lawyers Association (CzELA) a vedoucím autorského týmu komentáře k zákoníku práce, který byl v roce 2018 vydán společností Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o.

Rizika home office po VELKÉ NOVELE ZP

Práce z domova: Standard nebo skrytá hrozba?

Zaměstnavatelé, pozor, už od 1. 10. 2023 se změnila pravidla pro home office.

  • Víte, s kým musíte nově uzavřít písemnou dohodu, jinak riskujete pokutu?
  • Kdy vám stačí home office prostě nařídit?
  • Kdo bude nakonec platit náklady, které zaměstnanci při práci z domova vzniknou?
  • A jak musíte nově postupovat, když vás o home office žádá zaměstnanec pečující o malé dítě?
  • Pozor také na BOZP, musíte kontrolovat pracoviště, tedy domov zaměstnance?

 

 

 

Co se naučíte

  • Jaké povinnosti na zaměstnavatele čekají při uplatnění práce na dálku?
  • A jaká mají zaměstnanci práva při výkonu práce z domova?

Cílem webináře je podrobné seznámení účastníků s právní úpravou v oblasti výkonu práce na dálku, vysvětlení podstaty změn a upozornění na související otázky a rizika práce z domova, které zákoník práce neřeší. Při výkladu budou použity i praktické příklady pro snazší aplikaci nové právní úpravy do každodenní praxe zaměstnavatelů.

 

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Velká novela zákoníku práce přijatá v minulém roce přinesla mimo jiné důležité změny týkající se výkonu práce na dálku. V praxi zaměstnanci nejčastěji pracují ze svého domova, ale nejsou vyloučeny i jiné formy distančního výkonu práce. Vzhledem k tomu, že tzv. home office se v důsledku pandemie COVID-19 stal velmi rozšířeným fenoménem, bylo vhodné výkon práce na dálku podrobněji upravit. Nová úprava však nevyřešila všechny problémy praxe (např. oblast BOZP).

 

 

 

 

Časový harmonogram

Online seminář,  živý přenos.

08.45-09.00 Připojení účastníků
09.00-13.00 
Odborný program

 

 

 

Osnova

Program webináře:

  1. Definice výkonu práce na dálku
  2. Výhody, nevýhody a rizika práce z domova
  3. Jak nastavit home office po novele?
  4. Pracovní doba a vedení evidence pracovní doby při výkonu práce z domova
  5. Zajištění BOZP a šetření pracovních úrazů
  6. Jak má vypadat domácí pracoviště?
  7. Náhrada nákladů vzniklých při výkonu práce z domova
  8. Jaká dokumentace je potřebná pro zavedení práce z domova?
  9. Sankce za porušení pravidel

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Pro vedoucí zaměstnance, personalisty, mzdové účetní, manažery HR, ale také vedoucí úředníky obcí a měst.

 

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na kurzy@i-erc.cz a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2701704253/2010 vedený u Fio Banky, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil