KONFLIKTY A JEJICH ZDRAVÉ ŘEŠENÍ

event_img
Začátek:11.4.2024
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:2404201
Místo konání:On-line
Cena:2490 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:2190 Kč

Místo konání

Online seminář,  živý přenos.
Účastníci den před seminářem obdrží materiál k semináři.

JAK BUDE ŠKOLENÍ PROBÍHAT:
- On-line školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením Vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.

______________________________________________

 KONTAKTY:

  • kontakt pro ověření přijetí přihlášky na kurz
  • další dotazy ohledně terminu kurzu a fakturace

Zákaznická linka:
pondělí - pátek:  10:00 - 13:00

 

 

 

 

O lektorovi

PhDr. Miroslav Vymyslický

Člověk nemusí vidět celé schodiště, stačí, když udělá první krok.

Konflikty provázejí člověka po celý život. Nejde tedy o to, aby žádný konflikt nevznikl, ale o to, abychom se konflikty naučili konstruktivně a tvořivě řešit: zdravě asertivně  řešit konfliktní situace.

Vyjednavač a lektor krizové komunikace a vyjednávání, který má více jak 20 let praktických zkušeností s krizovou komunikací a vyjednáváním, které získal jako národní koordinátor krizového vyjednávání Policie České republiky.

V letech 2002 – 2019 působil jako vedoucí oddělení vyjednávání Útvaru rychlého nasazení Policie České republiky a zároveň řídil a koordinoval krizové vyjednávání v Policii České republiky. Lektorsky vedl a metodicky řídil vyjednavače v Policii ČR a koordinoval krizové vyjednávání v rámci Integrovaného záchranného systému. Do jeho pracovních kompetencí patřilo řešení situací se zadržováním rukojmí, únosy osob a vydírání v České republice i zahraničí.

Od roku 2019 se při své lektorské činnosti věnuje tématům spojeným s komunikací a vyjednáváním ve všech podobách. Především obchodnímu vyjednávání, komunikaci s médií a interpersonální komunikaci. Semináře a výcvikové programy jsou zaměřené na problematiku obchodního vyjednávání  a komunikačních dovedností, které zlepšují kompetence při dosahování dohod.      

 




 

Co se naučíte

Naučíte se dívat na konflikt zcela jiným způsobem. Vnímat ho jako příležitost ke zlepšení vztahů, ne jako ohrožení. Při konfliktu nemusíme s druhými bojovat, ani obětovat to, co je pro nás důležité. Nedorozumění s lidmi můžeme proměnit v porozumění a zvýšení pocitu sounáležitosti. 

Naučíte se pracovat s konfliktem bez stresu a umět ho použít pro rozvoj svého potenciálu.

Identifikovat, jak zacházíme s energií a kde uniká naše životní síla – co nás vyčerpává. 

Zajisté znáte situaci, ve které jste se necítili příliš jistě. Ať již při obchodním jednání, během konfliktní situace na pracovišti, při telefonickém rozhovoru, nebo když jste museli sdělovat nepříjemné informace. Pomůžeme Vám tyto situace, prostřednictvím osvojení komunikačních technik, konstruktivně řešit. Online seminář je zaměřen na osvojení potřebných komunikačních návyků a technik v situacích, na které je velmi obtížné se připravit. Pomocí interaktivních cvičení

Získáte potřebnou jistotu, která Vám pomůže zvládnout konflikt, námitky a další obtížné momenty.

Zejména:

  • Pozitivně řešit situace, kterým se nejen na pracovišti nemůžete a ani nesmíte vyhýbat.
  • Osvojíte si postupy na prevenci před vyhrocenými konfliktními stavy.
  • Správně reagovat v situacích, které jsou komunikačně nepříjemné.
  • Předejít konfliktům se zákazníky a dosáhnout všestranně přijatelné dohody.
  • Zvládnout emočně vypjaté konflikty.
  • Uklidňovat kritické situace a udržovat příjemné mezilidské vztahy.

Získáte znalosti a dovednosti:

  • Vhodné prostředky verbální komunikace pro řešení konfliktní situace.
  • Ovládnutí neverbální komunikace v konfliktní situaci.
  • Aktivní naslouchání jako prostředek ke zklidnění konfliktní situace.
  • Základní dovednosti aktivního naslouchání.

 

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Konflikt je ne příliš oblíbená, ale častá hra. Někdy značně vyčerpávající, zbytečná a náročná nejen na čas. Záleží jen na Vás, jaké budete rozdávat karty. Důležité je správně navázat komunikaci, odstranit napětí a emoční bariéry, získat a předat informace, přesvědčit o svých názorech a postojích. Pokud se to nepodaří, konflikty narůstají a znemožňují uzavření dohody. Konflikty zvyšují úroveň stresu a zhoršují komunikaci. Uzavřený kruh, z něhož nelze snadno vystoupit.

  • Dostáváte se do konfliktních situací? 
  • Chcete je umět zvládat s nadhledem? 
  • Zajímá Vás, jak jim předejít?
  • Dokážete rozpoznat manipulaci a umíte jí čelit?
  • Chcete se umět "pohádat" zdravě?
  • Umíte konstruktivně kritizovat a kritiku přijímat?
  • Víte, jaký je váš styl řešení konfliktů?

Pokud jste si alespoň na jednu z výše zmíněných otázek odpověděli ANO, pak je tento seminář určen také právě Vám. Nebudete si jen povídat, budete hlavně trénovat, objevovat a připravovat se na to, co Vás může potkat.

Taje a triky potřebné pro řízení konfliktu Vám odhalí zkušený kouč a vyjednavač.

Získáte a zjistíte:

  • Fungující strategie pro řešení konfliktů.
  • Jak postupovat, pokud druhá strana blokuje řešení.
  • Nadhled do dalších konfliktních situací.
  • Účinné techniky jak konfliktům předcházet.
  • Jak se během konfliktu chová naše mysl.

Při konfliktech je důležité správně navázat komunikaci, odstranit napětí a emoční bariéry, získat a předat informace, přesvědčit o svých názorech a postojích. Pokud se to nepodaří, konflikty narůstají a znemožňují uzavření dohody. Konflikty zvyšují úroveň stresu a zhoršují komunikaci. Uzavřený kruh, z něhož nelze snadno vystoupit.

Když budete o konfliktech více vědět, naučíte se je řešit s přehledem.





 

Časový harmonogram

Online seminář, živý přenos.

08.45-09.00    Připojení účastníků.
09.00-13.30   
 Odborný program

 

 

 

Osnova

  • Přínosnost konfliktů
  • Přístup ke konfliktům
  • Příčiny konfliktů
  • Problém – Spor – Hádka
  • Vývoj konfliktu
  • Řešení konfliktu
  • Vyjednávání
  • Taktika dialogu
  • Paradoxní metody komunikace
  • Zájmy a moc
  • Vyjednávací prostor a dohoda
  • Strategie
  • Souhrn pravidel řešení konfliktů

 

 

 

Pro koho je kurz vhodný

  • Pro všechny, kteří chtějí být ve výhodě, ušetřit čas, nervy a svoji energii. 
  • Pro všechny, kteří se potýkají s konflikty a nevědí, jak je řešit.
  • Pro všechny, kteří se chtějí dozvědět něco o svém vlastním stylu zvládání konfliktů a odhalit jeho výhody i nevýhody.
  • Pro všechny, kteří si chtějí vyzkoušet řešení konkrétní konfliktní situace.
  • Pro všechny, kteří se chtějí naučit využít konflikty k vlastnímu růstu a rozvoji týmu.
  • Pro ty, kteří se chtějí dozvědět něco o asertivitě a vyzkoušet si ji v praxi.
  • Pro všechny, kteří často komunikují se svými zákazníky, což je vždy spojeno s potenciálními konflikty – manažeři, asistenti a sekretářky, obchodní zástupci aj.
  • Ale také pro veřejnou správu, všude tam, kde se klade důraz na jednání s veřejností.
  • Hodí se také politikům, kteří se potřebují zdokonalit v jednáních ve vypjatých situacích.



 

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na [email protected] a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2701704253/2010 vedený u Fio Banky, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil