YOUTUBE JE ESO V MARKETINGU

event_img
Začátek:18.6.2024
Stav:Přihlašování zastaveno
Variabilní symbol:2310208
Místo konání:On-line
Cena:2490 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:2190 Kč

Místo konání

On-line školení,  živý přenos

Jak seminář probíhá:
- On-line přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením Vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.

 

 KONTAKTY: 

  • kontakt pro ověření přijetí přihlášky na kurz.
  • další dotazy ohledně terminu kurzu a fakturace.

Zákaznická linka:
Pondělí - pátek:  10.00 - 13.00

  • e-mail: kurzy@ervc.cz
  • telefon608 397 354 nebo 725 993 812

 

 

 

O lektorovi

YOUTUBE marketing pomáhá věhlasu. 

Všichni úspěšní jsou online!

YOUTUBE je ESO v marketingu.

 

 

 

 

Co se naučíte

  • Jak vytvářet skvělý obsah pro Vaše fanoušky.
  • Jak budovat komunitu příznivců. 
  • Jak podpořit skrze ně své podnikání.

Výklad je nabitý ukázkami z praxe a názornými příklady, jak ANO a jak NE.

Ať už se chystáte vstoupit do vod YouTube s vlastním video obsahem, nebo jen chcete využít obrovské plochy k inzerci, jakou tato sociální síť nabízí, získáte nezbytné informace o YouTube marketingu, které by vás určitě neměly minout.

  • Jak vytvořit úspěšnou marketingovou strategii.
  • Jak se správně rozhodnout, jaký typ videa vytvořit.
  • Jak natočit skvělá videa i s nízkým rozpočtem.
  • Jak hotová videa upravit a vyladit.
  • Jak připravit prezentaci značky v rámci kanálu na YouTube.
  • Jak propagovat videa na svých webových stránkách.
  • Jak odkazovat na svůj web přímo z videa.

Kompletně si proberete všechny možnosti YouTube reklamy, které jsou dnes možné a na příkladu Vám lektor ukáže nastavení reklam. Dozvíte se, co by se u jednotlivých reklam mělo dělat a co by se naopak dělat nemělo. Pokud chcete být cool a mít dobrou videoreklamu, tak videem to zdaleka nekončí. Je třeba mít i všechna rozšíření, zasáhnout ty pravé uživatele a nastavit videomarketing. U svého propagačního videa můžete zobrazovat i produkty, které prodáváte přes Google Nákupy.

To vše a ještě více Vám prozradí specialista na YouTube.

Poradí Vám řadu užitečných tipů a zásad, které vám usnadní audiovizuální obsah jednoduše produkovat i správně distribuovat. Zaměří se na praktické ukázky založení a správy firemního Youtube kanálu v návaznosti na sociální sítě, webové prostředí, interaktivní práci s diváckou komunitou či cílovou skupinou, možnosti transferu divácké obce, zvyšování návštěvnosti a monetarizace s úspěšnými příklady u nás i ve světě

YouTube je Váš pomocník, bez kterého se v marketingu neobejdete.

 

 

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

YouTube je synonymem pro online video.

Je druhým největším vyhledávačem hned po Googlu.

Pokud si myslíte, že YouTube je zábava jen pro desetileté děti, jste na omylu. Tato „vysílací služba“ oslovuje více lidí než kterákoliv kabelová síť.

Sociální síť YouTube, která vznikla v roce 2005, a která od roku 2006 spadá do vlastnictví Googlu, má v současnosti více než jednu miliardu uživatelů na celém světě. Což je téměř třetina všech uživatelů internetu. Lidé sledují videa na YouTube každý den téměř miliardu hodin a vygenerují miliardy zhlédnutí.

A popularita kanálu YouTube roste raketovým tempem.

Jak tedy můžete jako z této obrovské platformy profitovat také Vy?

To Vám prozradí jedinečný YouTube seminář o videomarketingu v praxi.

Lektoruje expert na tvorbu videoobsahu a videomarketing pro firmy a organizace Mgr. Adam Parma, ředitel filmové a televizní společnosti Film21.

  • Máte marketingovou strategii v oblasti videa?
  • Dokážete se prosadit na největším světovém videoportálu? 

K zahájení internetového marketingu na YouTube a přilákání nových zákazníků vám postačí nízkonákladové video a úspěšná marketingová strategie. 

YouTube seminář Vás vybaví obojím! 

Poskytne vám cenné informace a návody, jež Vám pomůže YouTube začlenit do Vaší marketingové strategie a zlepšit tak povědomí o značce, výrobcích či službách a zvýšit návštěvnost vašeho webu. A to s minimálním rozpočtem. 

YouTube je eso v marketingu.

 

 

 

 

Časový harmonogram

On-line seminář, živé vysílání.

08.45-09.00  Připojení účastníků.
09.00-13.30  
Odborný  program. 

 

 

 

Osnova

1. Audiovizuální obsah jako forma komunikace – výhody a možnosti v prostředí Internetu. 
2. Youtube.com – pohledem konzumenta a pohledem producenta audiovizuálního obsahu.
3. Produkce a postprodukce audiovizuálního obsahu přístupná pro každého. 
4. Tvorba a správa firemního youtube kanálu.
5. Youtube.com zevnitř - funkcionality, správa dat, tagů, statistik, hypertextů a další tipy a triky. 
6. Youtube v interakci s komunitou, sociálními sítěmi, Googlem, webem, newslettery, aj. 
7. Úspěšnost obsahu – lze měřit, sdílet i monetarizovat.

 

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Nejen všem pracovníkům v oblasti PR, marketingu, komunikace. 

Je jedno, zda jste začínající YouTuber, nebo zda máte e-shop, nebo zda jen potřebujete zvýšit povědomí o Vaší značce a budovat branding.

Seminář je zkrátka pro všechny, kteří chtějí smysluplně a systémově využívat audiovizuální obsah jako efektivní nástroj propagace a komunikace. 

 

 

 

  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2701704253/2010 vedený u Fio Banky, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


    Fakturační údaje

    Organizace:

    Ulice:

    Město:

    PSČ:

    IČO:

    DIČ:

    Číslo účtu:

    Veřejná správa/NGO:
    Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

    Kontaktní osoba

    Jméno:

    Příjmení:

    Telefon:

    E-mail:

    Slevový kód:

    Způsob platby:
    PřevodemHotově

    Poznámka:

    Smluvní podmínky:
    Souhlasím se smluvními podmínkami

    Seznam účastníků

    TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil