Začátek: | 24.9.2024 |
Stav: | Lze se přihlásit |
Variabilní symbol: | 24092024a |
Místo konání: | On-line |
Cena: | 2590 Kč |
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace: | 2590 Kč |
Online seminář, živý přenos.
- účastníci den před seminářem (nejpozději do večera) obdrží materiál k semináři.
JAK BUDE SEMINÁŘ PROBÍHAT:
- On-line školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením (nejpozději odpoledne do večera) vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.
KONTAKTY:
ZÁKAZNICKÁ LINKA:
pondělí - pátek: 10:00 - 13:00
Ing. Michal Svoboda, Ph.D.
Působí na Fakultě financí a účetnictví VŠE v Praze. Zaměřuje se především na účetnictví veřejného sektoru. Od roku 2020 je certifikovaný interní auditor ve veřejné správě – senior.
Na Fakultě financí a účetnictví VŠE v Praze absolvoval v roce 2008 obor účetnictví a finanční řízení, tamtéž získal v roce 2013 také doktorát. Na této fakultě dodnes působí jako odborný asistent a ve své pedagogické, vědecké i publikační činnosti se věnuje především účetnictví veřejného sektoru a souvisejícím disciplínám. V této oblasti je úspěšným řešitelem několika univerzitních vědeckých grantů. Od roku 2007 pracuje na Ministerstvu financí ČR v odborech, které jsou gestorem právních předpisů v oblasti účetnictví veřejného sektoru. Je jedním z architektů účetní reformy veřejných financí realizované od roku 2010, kdy se specializoval na nastavení prováděcích předpisů pro účetní metody a postupy účtování tzv. vybraných účetních jednotek a jejich vnitřní předpisy. Účastnil se řady odborných setkání, konferencí a workshopů v tuzemsku i zahraničí, několik let byl členem Pracovní skupiny pro Evropské účetní standardy pro veřejný sektor při Eurostatu. V poslední době rozšiřuje své odborné zaměření do oblasti využití finančního a nákladového účetnictví a nákladově užitkových metod při analýzách efektivnosti veřejných výdajů a poskytování veřejných služeb, zejména v souvislosti s nastavováním vnitřních řídicích kontrolních systémů v organizacích veřejného sektoru. Ve všech těchto oblastech se věnuje také lektorské a publikační činnosti.
Seznámíte se s novým zákonem o účetnictví (jeho návrhem, dle aktuálního legislativního procesu) a jeho souvislostmi v předstihu, abyste nebyli po jeho schválení zaskočeni.
Na co je třeba se včas připravit?
Některé změny, které návrh paragrafového znění nového zákona o účetnictví přináší, jsou dílčí, některé ryze formální a některé lze doslova označit za revoluční. Zda jde o skutečnou revoluci, je však k diskusi.
Jak se na změny včas připravit a co všechno nový zákon přinese právě vám?
To vše se dozvíte na našem online semináři zaměřeném na klíčové novinky v účetní legislativě.
Buďte krok před ostatními!
Revoluce či evoluce v účetnictví?
Proces přípravy nové účetní legislativy již probíhá delší dobu a měl vyvrcholit účinností nového zákona o účetnictví k 1. lednu 2025 - aktuálně se však jeví jako pravděpodobné odložení účinnosti na 1. ledna 2026. Příprava firem a všech dotčených osob by však polevit neměla. Nový zákon o účetnictví nepřinese jen změnu některých účetních pravidel, ale je třeba se důsledně a včas připravit na změnu celé koncepce. Po 30 letech dojde ke změně zákona a k přepracování souvisejících vyhlášek, dojde ke změně, která zasáhne každou účetní jednotku a která bude mít významný přesah i do dalších oblastí jako je daňová legislativa, úprava podnikových přeměn či oceňování.
Jaké budou ty nejvýznamnější změny?
Na co je třeba se včas a v předstihu připravit, neboť účinnost od 2026 může být spojena s retrospektivní úpravou.
Seminář představí a upozorní na hlavní a stěžejní body nového zákona o účetnictví a směru nové účetní legislativy.
Online seminář, živý přenos.
08.45-09.00 Připojení účastníků.
09.00-14.00 Odborný program.
Seminář je určen všem, kteří pracují s účetnictvím a s jeho výstupy (účetní závěrkou) – účast ocení jak manažeři, statutární orgány účetních jednotek (jednatelé, členové představenstva, dozorčích rad, správní rady atd.), tak odborní pracovníci všech typů účetnictví, dále ekonomové, auditoři, daňoví poradci, likvidátoři, insolvenční správci, bankéři, atd.
Velmi vhodné také pro vedoucí finančních odborů či oddělení ÚSC.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Pokud narazíte na problém s potvrzením přihlášky, zašlete ji prosím na náš e-mail [email protected]. Rádi vám pomůžeme a zajistíme, že Vaše přihláška bude úspěšně zpracována.
POZOR CENA PRO VEŘEJNOU SPRÁVU A NEZISKOVÉ ORGANIZACE JE 2 290,- KČ.
FORMULÁŘ K PŘIHLÁŠENÍ PROSÍME VYPLŇTE NA ODKAZE. DĚKUJEME.
https://sites.google.com/ervc.org/erc/nov%C3%BD-z%C3%A1kon-o-%C3%BA%C4%8Detnictv%C3%AD